درآمد اینترنتی تضمینی

اگر میخواهید ار اینترنت به صورت تضمینی و رایگان درآمد کسب کنید.شما جای درستی هستید.

درآمد اینترنتی تضمینی

اگر میخواهید ار اینترنت به صورت تضمینی و رایگان درآمد کسب کنید.شما جای درستی هستید.

  • ۰
  • ۰

سلام

مطمینن براتون سوالاتی پیش اومده.من به این سوالات جواب میدم.

1.سایت کلیکی چیه؟

سوال خوبیه.سایت کلیکی سایتیه که توی اون به ازای دیدن تبلیغات یا همون آگهی به فرد پول پرداخت میشه.هر تبلیغات در حدود 10 یا 20 یا 30

2.کم نیست؟

نخیر کم نیست و چون شما هر روز میتونین روی حدود 5 تا 10 اگهی کلیک کنین.و همچینین زیر مجموعه هاتون هم میتونن براتون در آمد زایی کنن.خلاصه فکر نکنین که مقدار کمیه چون در عرض یک ماه میفهمین که میشه درآمد داشت.

3.سرمایه لازمه چقدره؟

خب باید بگم هیچی.فقط صبر و تلاش روزانه و مستمر.همین.البته با سرمایه گذاری میشه بیشتر پیشرفت کرد اما پیشنهاد من اینه که اینکارو وقتی بکنین که تونستین اولین برداشتیتون رو انجام بدین.تا مطمین باشی که کلاه برداری در کار نیست.

4.چقدر درآمد داریم؟

اگر به دنبال راه یک شبه پول دار شدن هستین کلا بیخیال بشین.این روش بدون سرمایه گذاری یکم طول میکشه به سود برسه.اما ممکنه.یعنی انجام شده.تنها کاری که لازمه بکنین اینه که هر روز روی اگهی ها کلیک کنین.همین.و بعد از یک الی دوماه به درامد سی هزار تومن در ماه اونم با 10 الی بیست دقیقه در روز برای هر سایت و بدون سرمایه گذاری برسین.وقتی به این مرحله رسیدین.تصمیم با شماس که فعالیتتونو همینطوری ادامه بدین یا حتی توی سایت سرمایه گذاری کنین.

5.از کجا پولمونو در یافت میکنیم؟

از همون سایت.کافیه به حداقل برداشت در آمد برسین (میزان حداقل براشتی رو سایت ها تعیین میکنن کمتر از 5 هزار تو من هست اکثرا) و در خواست بدین تا پولتون براتون واریز بشه.اگه واریز شد مطمین میشین که میشه در امد به دست اورد.و اسوده خاطر فعالیت میکنین.

6.ماهی 30 تومن کمه

بله قبول دارم اما اگر فعالتتون خوب باشه و سریع یاد بگیرین به تدریج سایت های دیگه ای رو هم در اینجا معرفی میکنم که معتبر هستن و بهتون سود میدن و به قول معروف امتحانشونو پس دادن.

7.بلد نیستم که

اونم حله چون من بهتون یاد میدم.تمام فوت و فنشو یادتون میدم حتی فوت کوزه گریشو.اما قدم به قدم چون فهمیدن بعضی چیزا در ابتدا میتونه باعث بشه که وسوسه بشین و پول بذارین و ضرر کنین و به منم فحش بدین خخخ

8.چرا اصلا این سایت باید به ما پول بده

معلومه چون شما تبلیغاتو میبینین و اون سایت به خاطر اون تبلیغاتی که بقیه سایتا بهش سفارش دادن پول میگیره و بین شما و خودش تقسیم میکنه.به طور خیلی ساده افراد در سایت های کلیکی تیلیغات میکنن و شما برای دیدن اون تبلیغات از سایت پول میگیرین.

9.چرا اون سایتا باید همچین تبلیغاتیو سفارش بدن؟

معلومه.چون بازدید سایتشون بیشتر میشه و توی جستوجو گر هایی مثل گوگل میان بالاتر و بازم بازدیدشون بیشتر میشه و از این بازدید بیشتر میتونن از طریق تبلیغات و عضو گیری سود به دست بیارن.امروزه اینترنت به منبع بزرگی برای کسب و کار تبدیل شده وقتی بازدید سایتی بیشتر از بقیه ی سایت ها باشه احتمال این که افراد از اون سایت خرید کنن یا خدمات مورد نیازشون رواز اون سایت مثلا خدماتی درخواست کنن افزایش پیدا میکنه.

10.از کجا معلوم شما کمکم کنین؟و قصد کلاه برداری ندارین؟

توی این سایت شما میشین زیر مجموعه ی من و من به خاطر معرفی شما سود میکنم.اگه شما فعال باشین بیشتر سود میکنم.پس برام به صرفه تره که به شما راه و روش درست کارو یاد بدم.همین طور شما هم میتونین یک سری افراد رو پیدا کنین و به صورت زیر مجموعه خودتون به سایت معرفی کنین و از فعالیت اون ها سود ببرین

11.یعنی سود من کم میشه؟به خاطر این که زیر محموعه ی شما شدم؟

نخیر سودی که شما به دست میارین دقیقا مثل منه.برای هر کلیک از ده تا سی تومن.و حتی میتونین با گرفتن زیرمجموعه مثل من از کلیکای اونا هم سود ببرین میتونینم اینکارو نکنین.اما سودی که به من تعلق میگیره از فعالیت شما از ظریق سایت پرداخت میشه و نه از درآمد شما.

خب فک کنم همه سوالاتو پاسخ دادم اگه سوال دیگه ای هم هست در قسمت نظرات بپرسین یا ایمیل بزنین تا جواب بدم

Amin.epay@yahoo.com

موفق باشین

  • ۹۴/۰۷/۲۰
  • AMIN TOFIGH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">